torsdag 14 juli 2016

Nytt mönster: THE SUMMER BRALETTE

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







Här kommer en liten sommarpresent från mig till er: THE SUMMER BRALETTE!
 
En bralette är en BH utan vaddering och byglar. Ett underbart och luftigt plagg att bära på sommaren. Här är min stickade version i mjukt silkegarn - stickad i ett stycke från sidan. Supersnygg att ha under ett linne eller en klänning med vida ärmhål, eller varför inte under en transparent blus?
 
P.S. Till dig som stickar - använd gärna hashtaggen #thesummerbralette om du lägger upp bilder av ditt projekt på Instagram eller Facebook! Vore så roligt att se era olika toppar! 
 
Mycket sticknöje önskar Maja!
 

THE SUMMER BRALETTE


DESIGN: Maja Karlsson - Copyright 2016 (OBS! Får ej publiceras eller reproduceras utan mitt tillstånd! Var vänlig respektera frilansande designers arbetsvillkor genom att följa detta.)
STORLEK: Kupa A-C
(OBS: Axelband och ryggknäppning stickas i en längd som tillåter att de antingen användas som knytband eller mäts av och sys fast enligt personliga mått.)
KUPANS BREDD: Ca 26 cm
KUPANS HÖJD: 18 cm
BRALETTENS TOTALA OMKRETS: Ca 85 cm (Obs! Väldigt töjbar.)
GARN: Llama Silk från Järbo Garn (70% Babylama, 30% Mullbärssilke)
(OBS Garnet är en kommande höstnyhet)
GARNÅTGÅNG: 50 g = 165 m
STICKOR: 3 mm
STICKFASTHET: 24-25 m x 38-39 v = 10 x 10 cm
TILLBEHÖR: Eventuellt BH-knäppning till ryggen.

På stickor 3 mm: Lägg upp 15 m. Sticka rätstickning i 16  cm. (Avsluta med ett varv på avigsidan.)

HÖGER KUPA
 
Varv 1: Sticka 15 rm, lägg upp 2 m = 17 m
Varv 2, 4, 6, 8, 10 och 12: Räta maskor.
Varv 3: Sticka 17 rm, lägg upp 2 m = 19 m
Varv 5: Sticka 19 rm, lägg upp 2 m = 21 m
Varv 7: Sticka 21 rm, lägg upp 2 m = 23 m
Varv 9: Sticka 23 rm, lägg upp 2 m = 25 m
Varv 11: Sticka 25 rm, lägg upp 2 m = 27 m
Varv 13: Sticka 27 rm, lägg upp 2 m = 29 m
Varv 14: 13 rm, 1 am, 15 rm.
Varv 15: Sticka 29 rm, lägg upp 2 m = 31 m
Varv 16: 13 rm, 3 am, 15 rm.
Varv 17: Sticka 31 rm, lägg upp 2 m = 33 m
Varv 18: 13 rm, 5 am, 15 rm.
Varv 19: Sticka 33 rm, lägg upp 2 m = 35 m
Varv 20: 13 rm, 7 am, 15 rm.
Varv 21: Sticka 35 rm, lägg upp 1 m = 36 m
Varv 22: 12 rm, 9 am, 15 rm.
Varv 23: Sticka 36 rm, lägg upp 1 m = 37 m
Varv 24: 11 rm, 11 am, 15 rm.
Varv 25: Sticka 37 rm, lägg upp 1 m = 38 m
Varv 26: 10 rm, 13 am, 15 rm.
Varv 27: Sticka 38 rm, lägg upp 1 m = 39 m
Varv 28: 9 rm, 15 am, 15 rm.
Varv 29: Sticka 39 rm, lägg upp 1 m = 40 m
Varv 30: 8 rm, 17 am, 15 rm.
Varv 31: Sticka 40 rm, lägg upp 1 m = 41 m
Varv 32: 8 rm, 18 am, 15 rm.
Varv 33: Sticka 41 rm, lägg upp 1 m = 42 m
Varv 34: 8 rm, 19 am, 15 rm.
 
Fortsätt att öka enligt principen för varv 31-34 (lägg upp 1 maska i slutet av varven på rätsidan och utöka det slätstickade partiet med 1 am på avigsidan) tills det finns 55 maskor på stickan. Avsluta med ett varv på avigsidan.

 
AXELBAND
 
Varv 1: 55 rm, lägg upp 100 maskor = 155 m
Varv 2: 108 rm, 32 am, 15 rm.
Varv 3: Räta maskor.
Varv 4: Som varv 2.
Varv 5-7: Räta maskor.
Varv 8: Som varv 2.
Varv 9: Räta maskor.
Varv 10: Maska av 100 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 7 rm, 32 am, 15 rm = 55 m
Fortsättning på höger kupa:
 
Varv 1: Räta maskor.
Varv 2: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 7 rm, 31 am, 15 rm.
Varv 3: Räta maskor.
Varv 4: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 7 rm, 30 am, 15 rm.
 
Fortsätt minska enligt principen för varv 11-14 (maska av 1 m och minska det slätstickade partiet med 1 m på avigsidan), tills 39 maskor återstår på stickan. Då har totalt 16 maskor avmaskats. Avsluta med ett varv på avigsidan.
 
MITTENDEL

 
Sticka 4 räta varv.

VÄNSTER KUPA
 
Varv 1: 39 rm, lägg upp 1 m = 40 m
Varv 2: 8 rm, 17 am, 15 rm.
Varv 3: 40 rm, lägg upp 1 m = 41 m
Varv 4: 8 rm, 18 am, 15 rm.

Fortsätt öka enligt principen för varv 1-4 (lägg upp 1 m i slutet av varven på rätsidan och öka det slätstickade partiet med 1 m på avigsidan), tills 55 maskor finns på stickan. Då har totalt 16 maskor lagts upp. Avsluta med ett varv på avigsidan.
Sticka ytterligare ett AXELBAND, enligt beskrivningen för axelband.
Fortsättning på vänster kupa:
Varv 1: Räta maskor.
Varv 2: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 7 rm, 31 am, 15 rm.
Varv 3: Räta maskor.
Varv 4: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 7 rm, 30 am, 15 rm.

Fortsätt minska enligt principen för varv 1-4 (maska av 1 m och minska det slätstickade partiet med 1 m på avigsidan), tills 40 maskor återstår på stickan. Då har totalt 15 maskor avmaskats. Avsluta med ett varv på avigsidan.

Varv 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 och 17: Räta maskor.
Varv 2: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 8 rm, 15 am, 15 rm = 39 m
Varv 4: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 9 rm, 13 am, 15 rm = 38 m
Varv 6: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 10 rm, 11 am, 15 rm = 37 m
Varv 8: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 11 rm, 9 am, 15 rm = 36 m
Varv 10: Maska av 1 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 12 rm, 7 am, 15 rm = 35 m
Varv 12: Maska av 2 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 12 rm, 5 am, 15 rm = 33 m
Varv 14: Maska av 2 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 12 rm, 3 am, 15 rm = 31 m
Varv 16: Maska av 2 m (1 m finns då kvar på höger sticka), 12 rm, 1 am, 15 rm = 29 m
Varv 17: Räta maskor.
Varv 18: Maska av 2 m (1 m finns då kvar på höger sticka), räta maskor.

Upprepa varv 17 och 18 tills 15 maskor återstår på stickan. Avsluta med ett varv på avigsidan.

Sticka rätstickning i 16 cm. (Avsluta med ett varv på avigsidan.)

MONTERING

Fäst lösa trådar.

Axelbanden och ryggknäppning kan monteras på något av följande sätt:
  1. Använd banden som knytband som knyts bak i ryggen samt i nacken.
  2. Sy fast axelbanden baktill på banden efter dina mått. Sätt en knäppanordning mitt bak som på en klassisk bh.
  3. Sy fast axelbanden baktill på banden efter dina mått. Sy ihop banden mitt bak efter dina mått.




40 kommentarer:

  1. Jättemysig, den måste jag prova!
    Har du någon bild på baksidan? Lättare att se hur banden ska sitt då.
    Hälsningar
    Kerstin Jarl

    SvaraRadera
  2. Härligt! Jag börjar på en gång. Har tittat på olika toppar och linnen att sticka eller virka men inte kommit igång så den här blir ett minst sagt gott alternativ att testa. Blir det inte bra är det ju bara att dra ur stickorna och nysta upp garnet till ett annat projekt.

    SvaraRadera
  3. Tack snälla, den ska jag sticka nu.....
    Hoppas du får en fin sommar.

    SvaraRadera
  4. Snyggt och vad kul att du lägger upp ett inlägg :D

    SvaraRadera
  5. Den ser jättehärlig ut! Kul med ett inlägg från dig.

    SvaraRadera
  6. Åh tack! Funderade på om du skulle göra ett mönster och det gjorde du. Tjohoo! Det blir en här också.

    SvaraRadera
  7. Hej! Vad roligt att höra ifrån dig på bloggen igen! Och vilket fint och roligt sommarmönster, tack för att vi får provsticka det! Jag ska sätta upp det på min "att-göra-lista", men just nu är det ett par blöjbyxor i mjuk babyull som ska avslutas först. Ha en underbar sommar! Hälsningar Camy

    SvaraRadera
  8. Maja - massor med spammare här nu, så trist! Önskar dig en trevlig december! Kram Pysseltanten

    SvaraRadera
  9. Snabb lån erbjudande inom 48 timmar ; stefania.gutu20@gmail.com
    Jag är Fru STEFANI GUTU nationalitet italienska.
    För dig Schweiz, Kanada, Belgien, Italien, Portugal, franska erbjuder
    lån av 5.000€ till 80.000.000€.a någon som kan ersätta honom
    med relativt lågt intresse av rapport
    banker det innebär 3%.
    Behöver du kredit att fylla?
    Du vill bygga,
    Renovera,
    Återställa,
    eller helt enkelt utveckla din bostad?
    Göra förvärv dune House eller mark? eller helt enkelt för
    täcka utbetalningarna personligt eller familj, du kan få detta
    kredit finansiering för ditt kort eller lång sikt projekt varaktighet
    maximal ersättning är 5 år till 30 år beroende på Art
    lån.
    Alla mina erbjudanden om lån studeras efter dina personliga behov
    väl har i sak du för mer info kontakta mig via mail: stefania.gutu20@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Pålitligt och snabbt lån erbjudande;stefania.gutu20@gmail.com
    Särskilt
    Herr & fru särskilt Schweiz, Kanada,
    Belgien, portugisiska, italienska, franska och var som helst i världen
    hela lagt vi till ditt förfogande ett lån från 5.000€
    80.000.000€ till mycket enkelt villkor vi också av
    investeringar och lån mellan individen av alla sorter vi
    erbjuda krediter kort, medellång och lång sikt. Vi vet inte om din
    användningsområden och våra överföringar tillhandahålls av en Bank för säkerhet
    för transaktionen till någon som kan betala tillbaka med
    ränta på 3% för den som är intresserad skriv till mig på mail: stefania.gutu20@gmail.com

    SvaraRadera
  11. lån utan problem och snabb erbjudande; stefania.gutu20@gmail.com
    Detta meddelande är till alla dem som är i behov av brådskande och
    särskilt allvarliga låneansökan till:
    Du måste göra ett lån, Observera områdena i
    som jag kan hjälpa dig:
    * Finansiering
    * Fastigheter lån
    Investeringslån
    * Auto lån
    * Skuldkonsolidering
    * Kredit
    * Studielån
    * Inlösen kredit
    * Personliga lån
    I själva verket beslöt jag att göra denna verksamhet för att möjliggöra
    varje person som behöver utnyttja lån från 5000
    Euro till 80.000.000 euro under en period av 5 till 30 år beroende på mängden
    frågade med en mycket intressant fast årlig ränta av 2%
    för alla belopp som begärts. För alla som vill göra
    inför de nuvarande ekonomiska problemen, jag lämnar er nedan min
    kontakter för att få mer information om villkoren för
    att få lån.
    Obs: jag låna mestadels till filerna Bank och förbjudna
    Bank- och även för alla personer i svårigheter och kan vara
    CRE dible.mail: stefania.gutu20@gmail.com
    Tack och god dag till er.

    SvaraRadera
  12. Utbudet av pengar inom 48 timmar snabbt innan festen:stefania.gutu20@gmail.com
    finansiella och kunna återbetala det lånade
    allt från 5000 till € 8000.000.000 med en löptid på återbetalning
    mycket mycket lättillgängligt för ditt lån
    Min lånevillkor är enkla och väl definierade.Jag har en
    viktigt kapital som kan bevilja lån till individerna och
    tidsfrister kommer att ställas in enligt din månatliga budget.Om du har någon
    projekt eller om du är i ekonomiska svårigheter du
    kan kontakta mig via mail så snart som möjligt med de
    längd och ditt lån att veta att min ränta är
    3% här är min mail:stefania.gutu20@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Få din kredit i 48 timmar
    Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
    E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Få din kredit i 48 timmar
    Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
    E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Få din kredit i 48 timmar
    Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
    E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Få din kredit i 48 timmar
    Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
    E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Få din kredit i 48 timmar
    Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
    E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Få din kredit i 48 timmar
    Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
    E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Få din kredit i 48 timmar
    Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
    E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Tittar in här med jämna mellanrum för att se om det kommit något nytt livstecken från dig, men ser att det kommit en massa spammare hit, så trist. Har du övergivit bloggen och syföreningen helt nu? Hur som helst så hoppas jag att du mår fint! Har beställt din fina stickbok nu. Kram Anna

    SvaraRadera
  21. Var hittar jag dig om inte här Maja? Är hopplös på detta med sociala medier. Kram En tant

    SvaraRadera

  22. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  23. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  24. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  25. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  26. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  27. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  28. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  29. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  30. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  31. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  32. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  33. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  34. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  35. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera


  36. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera


  37. Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 % ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

    Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com

    SvaraRadera

  38. finansiering lån 30.000 SEK för 400.000 SEK

    Hej
    Kontakta mig på mail: dickinge.johansson7@yahoo.com

    Detta budskap riktar sig till människor som behöver ett specifikt lån för att bygga upp sina liv.
    Letar du efter lån eller starta om deras verksamhet, om för ett projekt eller att köpa en lägenhet, men de är förbjudna eller din kredit fil avvisades av banken. Jag är en person som ger lån alltifrån 30.000 SEK för 400.000 SEK till någon som kan uppfylla villkoren. Min är 3% per år. Om du behöver pengar för andra skäl, kontakta mig för mer information. Jag är redo att besvara mina klienter förrän fem dagar efter mottagandet av din ansökningsblankett. Om du är intresserad, kontakta mig för mer information. Här är min mail: dickinge.johansson7@yahoo.com

    Ringa min privata nummer eller kontakta min privata WhatsApp:

    + 22966062865

    Tack

    SvaraRadera

  39. finansiering lån 30.000 SEK för 400.000 SEK

    Hej
    Kontakta mig på mail: dickinge.johansson7@yahoo.com

    Detta budskap riktar sig till människor som behöver ett specifikt lån för att bygga upp sina liv.
    Letar du efter lån eller starta om deras verksamhet, om för ett projekt eller att köpa en lägenhet, men de är förbjudna eller din kredit fil avvisades av banken. Jag är en person som ger lån alltifrån 30.000 SEK för 400.000 SEK till någon som kan uppfylla villkoren. Min är 3% per år. Om du behöver pengar för andra skäl, kontakta mig för mer information. Jag är redo att besvara mina klienter förrän fem dagar efter mottagandet av din ansökningsblankett. Om du är intresserad, kontakta mig för mer information. Här är min mail: dickinge.johansson7@yahoo.com

    Ringa min privata nummer eller kontakta min privata WhatsApp:

    + 22966062865

    Tack

    SvaraRadera