söndag 7 december 2014

Rapport från Julgarnsförsäljningen!

Hej där kära bloggläsare!

Nu är jag på plats här hemma i Arvika igen. Börjar dessutom närma mig ett tillstånd som liknar utvilad...

I torsdags gick en julgarnsförsäljning av stapeln i Göteborg och jag deltog tillsammans med Magasin Duett, Tant Kofta och Garnasinne. Ni ser oss på det, ack så gryniga, men oh så glada Instagramfotot.

Vi höll till i Sally Bazars lokaler där kunderna möttes av dukade bord som dignade av både garner och julfika. Ett extra plus var att det var min egen lilla syster Lisa som stod för fikaserveringen. Tänk att vi fick möjlighet att samarbeta på det viset! Jag hoppas att det blir mer av den varan i framtiden för det var verkligen superkul!

Det är så värdefullt att få träffa kunder, läsare och kollegor på plats och jag hann med att säga hej till en hel rad fina människor. Det är jag mycket glad för!

Ett stort tack till alla er som kom - ingen nämnd, ingen glömd - hoppas att vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar