måndag 13 oktober 2014

Ull i trälådor!

Idag är det regnigt och grått här i Arvika, men det gör mig inget! regnet utanför fönstret känns mest mysigt - lite som en stilla fond till mitt inomhus jobb.

Jag packar garn i fina trälådar som ska få följa med mig till Syfestivalen i Stockholm! Mässan närmar sig nu och det innebär bråda dagar för mig. Det är mycket som ska planeras och packas och tänkas igenom både en och två gånger.

Till min hjälp av har jag två små kompisar av plast! "Bu och bä" föreslog min kompis att jag skulle kalla dem - så nu heter de så:) Visst är de fina?

2 kommentarer:

  1. Började sticka en vante i Hverdagsuld och jag måste säga att det är väldigt skönt garn att sticka i.
    Kattungarna tyckte också om garnet och försökte hela tiden sno mina nystan :)
    Så på Syfestivalen så får det bli till att titta på andra färger.
    //Kaorlin

    SvaraRadera
  2. //Karolina (svårt att tro att man är sekreterare ;) )

    SvaraRadera