fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dags-tävla om Excelana-garn på Instagram!























Sedan ett par månader tillbaka finns jag förutom här på bloggen, även på Instagram. På Instagram hamnar bilder ur min vardag - både i hemmet och ateljén! Vill du följa mig så heter jag rätt och slätt "majasmanufaktur"!

Som om det inte vore nog med gårdagens erbjudande, så tänkte jag faktiskt ställa till med en utlottning via Instagram, med anledning av att det är Alla hjärtans dag, idag!

I potten ligger sex nystan finfint Excelana-garn (DK) i färgen "French Rose" (Värde 324 kr). En färg som ju matchar dagens tema alldeles utmärkt, tycker jag! Dessutom en given vårfärg... Garnet räcker till en härlig vårjumper i vintagestil!

Såhär tävlar du: Gilla "majasmanufaktur" på Instagram (om du inte redan gjort det), dela bilden i din feed och tagga den med @majasmanufaktur #excelanautlottning . Vinnare utses på förmiddagen den 17 februari!

1 kommentar:

  1. Jag har tävlat, följer både blogg och instagram och får alltid en massa tips och inspiration från bloggen. Tack så mycket! Precis lärt mig sticka också, strumpor var det svåra men fick till slut till hälen

    SvaraRadera