fredag 24 maj 2013

Nålbrev med stil och andra nyheter!

Nu har jag fyllt på med nyheter i manufakturen! Bland annat en serie vadderade nålbrev med sex olika motiv under temat "Sew retro". Med varje nålbrev följer också en fin liten snirklig sysax. Här kan du titta på nålbreven!

Jag har ockå fått hem fler syskrin. En av de nya modellerna är en sådan där filtklädd "hus-modell" som jag sålde alldeles i början när jag hade öppnat nätbutiken. Just det där syskrinet blev väldigt efterfrågat, och har så varit även efter att jag sålde slut på de exemplar jag hade hemma. Nu finns det alltså åter i lager - vilket känns jättekul!

Här hittar du samtliga nyheter! Var så god att ta en titt!

2 kommentarer:

  1. Hej, jag har en liten fråga till dig. Jag ärvde nyligen en himla massa handarbetes-saker från min mormor, bland annat en hel påse med vekgarn. Då jag har svårt att tro att garnet enbart skulle användas till att göra egna ljus så undrar jag nu om du vet om vekgarn har någon annan bra användning? Finns det något särskilt man kan virka av det?

    SvaraRadera
  2. Det kan ha använts till att virka mensskydd.

    SvaraRadera